Kommentera här (0)
Baka blommor

Det finns inget bättre än att krypa upp i soffan en söndagskväll och känna sig så nöjd med helgen som varit, och att man dessutom tycker att det ska bli kul att komma till jobb imorgon. Min förmiddag imorgon kommer bestå av möte, möte och möte..... så roligt! 
 
För att återgå till helgen så kan jag erkänna att det här med att vänta är inget jag är bra på. Nä, jag körde till Flyinge planshop det första jag gjorde idag. Och där möttes jag av massa roligheter som kommit in.
 
 
Åh tänk om man kunde köpa lite av allt och bara ha någonstans att placera det. Jaja titta, känna och klämma kan man ju göra. Jag lyckades faktiskt hålla mig till mina planer. Har lite kvar som ska köpas in sen ska duk och singel på.
 
Fick hjälp av bästa Ellen att få ordning i rabatterna och upprepade gånger talade hon om för sina föräldrar att vi bakade blommor. Hur skulle jag klara mig utan hennes hjälp?! Nu kan det få växa och bara vara vackert 👍☺
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0