Kommentera här (0)
2013 till 2016

Maj 2013 påbörjade vi vårt projekt att flytta uppfarten. Den låg innan mitt i trädgården och var väldigt trång, inte alls fin heller för den delen. Absolut var det praktiskt när man storhandlat att kunna stanna precis utanför dörren men vi såg mest farorna med öppen dörr, djur och barn...! 
 
 
 
 
 
Det är svårt att se när solen lyser men ni kan se förändring. Och ett garage har också fått plats minsann. Vi har så många projekt på gång men man får ta lite i taget eftersom allt kostar pengar plus att man hinner planera om och ändra sig också. 
 
Måste bara visa en bild på en tulpan till riktig kämpe.... I tre år, från 2013 när vi byggde vår uppfart har denna kämpat för att få titta fram men icke. Den har inte fått en chans av mig när jag rensat uppfarten. Förra året lät jag den vara för jag ville se vad det var, men då blev det bara blad. I år fick denna tulpan växa ifred och står nu i blom. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0