Kommentera här (1)
Med jordgubb och smultron

 
Halvdag på jobb idag, så skönt. Efter jobb så körde jag hem till en arbetskollega i Skivarp och tittade hur hon bor och satt på hennes gigantiska trädäck och fikade. Innan hemfärd svängde vi in på Gunnebo trädgård och som vanligt så klarade jag inte av att gå ut tomhänt. 
 
Har svårt att ta in det men jo, jag är med jordgubb och smultron..... 😊. Får se hur länge det varar. Hade en smultronsplanta i två år som jag gav vatten varje gång den såg ljuset på andra sidan vilket resulterade i noll bär. 
 
Vem vet.... jag kanske inte bara närmar mig trettio bast... jag kanske fastnar för egenodlat också 😉. 
 
 

Kommentarer
Veronica Wallgren

Vad skönt med halvdag på jobbet när det är så underbart väder :)

2016-05-04 @ 17:38:40
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0