Kommentera här (0)
3 inlägg från arkivet.

Jag satt och kikade runt i bloggen och tänkte lyfta fram 3 inlägg som ligger längre bak i arkivet :-). Det är väldigt intressant att kunna se utvecklingen i mina tankar och mitt sätt att tänka. Har en bit kvar men har kommit en bra bit på vägen. 
 
 
 
This side up!
 
Åhhh kommer ihåg alla bubblande känslor i magen. Rädslan och undran över om vi verkligen kommer att klara av huslivet. Det där med städning har jag väl inte gått hand i hand med, kämpar fortfarande med mina tvångstankar med att få ha det skinandes. Tvingar mig själv till att låta bli och bara låta det vara. Smutsen försvinner inte och jag kan ta det sen. 
 
Naket
 
Ett inlägg om känslor och tankar som jag fortfarande brottas med. Dock så tycker jag att jag blivit bättre på det här med bloggande. Jag skriver det jag känner för och ni får gilla läsningen eller bara bortse får tråkiga inlägg och läsa det ni tycker är läsbart. Upplever att mina djupa sår öppnas mer sällan och dem är vagare för varje gång. Jag måste få gå vidare och leva mitt liv. Förlorar livet om jag tror att jag kan leva och göra om det som var dåtid och som har passerat. Måste vara här och nu.
 
Livsnjutaren är framme!
 
Det fullkomligt spritter i kroppen på mig och jag längtar tills jag sitter här igen. Det kommer spenderas massvis med timmar här och det gillas skarpt. Längtan är stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0