Kommentera här (1)
Firar ett år!

Grattis till bloggen som skribenten hållt vid liv ett helt år.... Det finns inget roligare än att gå tillbaka och läsa vad jag haft för mig och vad som rört sig i mitt huvud! Ett händelserikt år med mycket lärorikt innehåll. 
 
This side up! 
Ojojoj, vad jag har lärt mig under detta året. Det går att hålla ett tvåplanshus med trädgård rent och snyggt, inte riktigt så som jag önskat men dammrttorna jagar inte en. 
 
 Tankar om jaget och vårt ego.
Är det jag som har skrivit detta? Så himla bra! Detta behövs läsas många gånger i livet gång som en liten påminnelse.
 
Flyttar till hus.
LYCKORUS. Kan fortfarande känna dessa sprittande känslorna i magen. Helt fantastiskt.
 
Orörd trädgård.
 
Detta känns som för väldigt länge sen.
 
Antar utmaningen.
Först boken jag läst på engelska. Jag kan om jag vill. 
 
Blocket.
Jag har gjort mitt första köp på blocket. Jag är fortfarande supernöjd med mitt köp och det kommer jag nog alltid vara.
 
Ett tips.
Ett enkelt tips till er som vill att dekoration ska gå snabbt och vara enkelt. 
 
Morgonpromenad i drömmarnas vackra land.
Jag bara fullkomligt älskar dessa bilderna. Här är så vackert ute och naturen har så häftiga skiftningar.
 
 
 
Djupt, sorgligt och personligt.
Jag är glad för att jag gjort denna anteckning så jag kan gå tillbaka och läsa hur jag en gång kände. Det är lättare för mig att se framstegen och att livet faktiskt blivit något helt undebart.
 
Söka jobb
Dessa funderingar måste man ta upp med sig själv för att se hur man väljer att ha det. Trivs du på jobb eller går du bara dit av ren plikt?
 
Verkligheten
Åhh herre jesus.. Ja för att uppdatera denna hemlighet så kan jag skriva att beroendet är dämpat men jag hänger fortfarande med. Är nu på level 30.
 
En skopa eller handplockat?
Det här är humor!! Jag tänker på denna händelse varje gång jag plockar potatis nu :-).
 
 
Jag fattar inte att det bara är jag som har detta problemet. Inte ens dom i butikerna kan hjälpa mig!!! Har du tips så tar jag tacksamt emot det!
 
Det är härligt med hus och trädgårdsliv,  jag kan med ett leende på läpparna säga att jag ser ut såhär ofta.
 
Helt fantastiskt. Hoppas på att jag kommer ta mig igenom milen fler gånger.
 
 
 
Helt ovetandes om min framtid så har jag tagit steget. Ett viktigt steg som kommer att förändra till det bättre och jag får jobba mycket med mig själv. Nu hoppas jag att jag inte tappar bort nyckelknippan och sätter mig i en sits där jag är mellan två arbeten allt för länge. Senilsnöre till nyckelknippan kanske....
 
 

Kommentarer
Anonym

Så kul att följa dig, både här och i livet! Du är underbar att känna och för dig är allt möjligt.

2013-06-21 @ 01:56:13




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0